آیا ماساژ به نفع حیوان اهلی می باشد؟
نوشته شده توسط : شهروز


حیوان ممکن است کمتر پرخاشگر شود. پرخاشگری می تواند در اثر اضطراب و ترس ایجاد شود. ماساژ با استفاده از لمس سالم می تواند به توسعه اعتماد کمک کند.
استفاده از ماساژ منظم می تواند به کاهش کمرویی و افزایش جامعه پذیری کمک کند.
بعضی از حیوانات می توانند در برابر نظافت مقاوم باشند. ماساژ یک مقدمه ملایم برای لمس کردن ، نوازش و در نهایت مسواک زدن ارائه می دهد.
ماساژ می تواند تحریک پذیری و عصبی بودن را کاهش دهد.
حیوانات همچنین با درد مفاصل و سایر مشکلات پیری رنج می برند. ماساژ می تواند به یک حیوان خانگی پیر کمک کند تا چابکی خود را به دست آورد و درد و ناراحتی ناشی از آن را کاهش دهد.
حیوانات خدماتی ، حیوانات اهلی و حیواناتی که در مسابقات ورزشی شرکت می کنند آسیب می بینند. ماساژ درمانی می تواند در بهبودی سریعتر و سالم تر به این حیوانات کمک کند.
همانطور که یک ورزشکار انسانی از تکنیک های ماساژ ورزشی بهره می برد ، یک حیوان نیز می تواند از آن استفاده کند. یک سگ یا اسب که با پلیس کار می کند ، باید در سلامتی عالی نگهداری شود. این دستگیرنده که تکنیک های ماساژ را می داند نه تنها می تواند سلامت را تأمین کند بلکه می تواند پیوند محکم تری با حیوان برقرار کند.
استفاده از ماساژ درمانی می تواند به بازگرداندن لذت از تماس با حیواناتی که سابقه غفلت یا سوءاستفاده داشته اند کمک کند.
ماساژ درمانی منظم می تواند تشخیص زودهنگام شرایطی را ایجاد کند که ممکن است نیاز به مراقبت دامپزشکی داشته باشد.
این که یک حیوان به عنوان همراه یا رقیب در خدمت باشد ، به طور کلی ماساژ درمانی و لمس کردن در کل به عنوان نوعی از ارتباطات بینابینی عمل می کند و اعتماد بین حیوان و صاحب یا مدیر آن را تقویت می کند. لمس حیوانات را به ما نزدیک می کند - و ما را به آنها نزدیک تر می کنیم.
بدون لمس ، چه ماساژ باشد و چه به سادگی وسایل نقلیه و استفاده از آن ، حیوانات همراه می توانند از سیستم ایمنی افسرده ، قد کوتاهتر ، حالت محافظت از خود و عدم مهارت های اجتماعی رنج ببرند. کسانی که از ابتدای زندگی لمس سالم می کنند ، بیشتر در اطرافیان راحت تر ، محکم تر و اعتماد به نفس بیشتری دارند.آموزش طب سنتی.
تفاوت در کار بر روی انسان و حیوانات
هنگامی که به بیماران درمانهای مختلفی داده می شود ، تقریباً همیشه احتمال بروز دارونما وجود دارد. یعنی وقتی درمان انجام می شود یا دارو درمانی داده می شود ، فرد ممکن است حتی اگر درمان یا دارو جعلی باشد ، نتایج را تجربه کند. روانشناسی و فیزیولوژی خود شخص واکنش نشان می دهد که اگر درمان واقعی یا دارو داده می شود. این اتفاق در مورد حیوانات رخ نمی دهد ، زیرا آنها از نتیجه مورد انتظار آگاه نیستند. حیوانات پیش داوری های قبلی را در مورد یا علیه یک داروی خاص یا لمس درمانی ندارند. به طور کلی ، آنها باز و پذیرنده هستند ، به خصوص هنگامی که صحبت از روش های دستی است.
یکی از بزرگترین تفاوت های کار با حیوانات و انسان های بالغ این است که حیوانات به طریقی که همیشه می توانیم درک و ناراحتی و درد را برقرار نکنیم. پاسخ آنها ممکن است شبیه به یک نوزاد ، غیر کلامی و خودبخود باشد. حیوانات تمایل دارند که به لمس حساس تر باشند ، هر مو یا پر ، اطلاعات حسی را درباره محیط اطراف ارائه می دهد. بدن آنها چنان لمس شده است که حتی سبکترین مگس هایی که بر روی بدن آنها فرود می آیند ، یک پیچش به اندازه کافی قوی را تحریک می کنند تا آن را دور بزنند.
هنگامی که حیوان به لمس شما عادت کرد ، ممکن است از حرکات بدن برای هدایت دستهای شما به عضلات درد استفاده کند. این ممکن است در لمس شما حرکت کند ، و سرنخ هایی را در مورد میزان راحتی در رابطه با فشار و انواع سکته ها فراهم کند.آموزش پوست و زیبائی skin care.
به مشتری خود احترام بگذارید
این که آیا شما برای حیوان خانگی خود یا شخص دیگری ماساژ می دهید ، مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که حیوان باید با احترام به آن درمان شود. هرگز به حیوانات ناآشنا یا موجوداتی که احساس خطر می کند ، لمس نکنید. به صاحب و حیوان سلام کنید. صاحب حیوان اغلب می داند که حیوان خانگی خود را در چه حدی احساس راحتی می کند تا از لمس و گلوله بکشد. قبل از انجام هرگونه لمس یا کار در مورد انرژی ، در مورد سلامتی و رفتار حیوان خانگی از مالک سؤال کنید.




:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: